Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М772184/2018/5<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


   
    Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 6-8

Кл.слова (ненормовані):
напрями розвитку економіки -- вдосконалення маркетингу -- економічна дискусія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Ромат, Евгений.
    Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 9-19

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- рівні територіального маркетингу -- маркетинг країни

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 20-27

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- бренд території -- формування іміджу регіону

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Васильева, Оксана.
    Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 28-29

Кл.слова (ненормовані):
бренд території -- регіональний розвиток, Житомирська область -- формування іміджу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Калиниченко, Леонид.
    Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 30-31

Кл.слова (ненормовані):
брендинг території -- рекламна кампанія -- територіальний маркетинг, Херсонщина

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Бондарев, Никита.
    "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-33

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- бренд території -- імідж регіону

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Ігнатьєва, Віра.
    Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 34-40

Кл.слова (ненормовані):
бренд міста, Черкаси -- маркетинг територій -- територіальне стратегічне планування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Білявська, Юлія.
    Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 41-45

Кл.слова (ненормовані):
територіальний маркетинг -- брендинг території -- оцінювання бренду міста

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Бернович, Павел.
    Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 46-49

Кл.слова (ненормовані):
бюджетний маркетинг територій -- управління маркетингом територій -- інструменти маркетингу територій

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)